Thursday, December 16, 2010

sendirian itu perit..

saya terfikir keadaan dia..
saya seperti terasa dia sorang2..
saya tau susah nak hadapi semua ni sorang diri (kalau betol dia sorang2 lah)
sebab saya lah orang yang paling arif pasal hidup keseorangan..
tak ada lagi orang lain yang know that better than me...

saya tau itu sukar.. sangat sukar..
saya sudah dan sedang laluinya..
saya tak mau orang lain turut rasainya..
terasa mahu ada di sisi dia memberi semangat untuk terus kuat..
terasa mahu pinjamkan bahu, telinga and everything..

but NO.. (kenapa susah sangat mahu terima hakikat ini)
saya tak perlu buat semua itu..
kerana dia tak pernah perlu semua itu..
dia ada kekuatan sendiri..
dia tak pernah perlukan saya..
sebab tu saya ingin pergi..
saya tak mahu tunggu dan berharap untuk merasa diperlukan lagi..

semalam kuar makan sama2.. dan tetiba jadi agak emosional..
agak jenuh mengontrol perasaan sendiri..

saya pernah ingatkan kamu,

kita sama2 pernah kecewa..
saya tak mahu kecewa lagi..


tapi kata2 itu tak pernah memberi apa2 makna pada kamu (saya agak dari tindak balas kamu)
saya jadi bertambah kecewa kerana saya kecewa lagi.. sedang saya pernah minta pada kamu untuk tidak buat saya kecewa..

if u care, please let me know...
siapa saya di hati kamu.. saya tidak tahu.. after all these years saya masih tidak tahu..
terlalu banyak soalan ada pada saya.. tapi saya tak mahu bertanya apa2 lagi.. saya sudah tak sanggup...
walau pun diluah mati bapak, tapi saya tidak sanggup menelannya lagi.. biar lah.. lagipun mak saya masih ada.. :)

*gambar cilok sekadar hiasan*

No comments:

Post a Comment