Friday, December 10, 2010

yang telah lama pergi..

haii.. lama tak menaip di sini.. tak membuka, merungkai2 isi hati.. malas!!
sebab kadang makin dirungkai makin serabut jadinya..

malam ni.. terasa sepi pula..
sepi hati ini..
terasa kosong tanpa cinta..
sepi tauw bila tiada cinta di hati.... :)

rindu nak merasa RASA yang sangat indah itu..
semalam sambil tunggu pesanan makanan, nampak satu pasangan berjalan berpegangan tangan... erat.. terasa menusuk ke dada.. getaran cinta itu sampai di hati.. indah kan..

malam ni, tetiba terasa sepi.. tidak lah over sampai down..
kondisi mental masih stabil (pinjam ayat kamu, geng)..
cuma macam sedikit tersedar.. ya, aku tak punya cinta..
hidup kosong.. tak hepi2 macam orang..
tak der mata yang bercahaya.. tak der rasa yang berbunga..
tak der madah2 indah.. tak der rajuk2 rindu..
tak der rengek2 mengada.. "sayaaannggg, rindduuuu........"
hik.. suka nak rengek2 cenggitu..

saya suka peluk dia tiba2.. peluk dia depan cermin, peluk dia tengah2 dia bersiap.. suka tengok saya pendek jer kat bawah ketiak dia..
saya suka nak duduk atas riba dia tak kira dia tengah buat apa..(oh sekarang sudah sedih.. haihh)
indah kan kalau ada rasa cinta..

tapi sekarang sudah tak ada rasa... :)
cinta boleh mati jika tak dipeduli..?
atau cinta itu boleh hilang dirodok derita..?



dia tanya tak sayang kah dengan apa yang kita ada selama ini..
hehh..? cukup kah kalau cuma sayang pada apa yang ada..?

sekarang saya tidak mahu memikir masa depan.. tidak berani merangka, merencana, mahu pun menjangka..
saya cuma mohon, saya ada hidup yang bahagia di masa depan...
saya mohon, semua derita ini bertukar gembira..
saya mohon yang terbaik untuk saya dunia dan akhirat..

saya perlu bersabar.. walau saya sendiri tidak tau entah sampai bila..
ya ALLAH, mudahkanlaah urusanku ya ALLAH... aku mohon, sesungguhnyaa..

No comments:

Post a Comment